28 May 2006


ABOUT ME%#@*............................or..wat??

其实咧...
我很脆弱而已啊...
真的...
很容易受伤...

为什么男生都不会去关心强的女生咧??
再怎么强的女生也需要人关心嘛...
我很care每样东西...
especially friendship..

我很女生..
虽然我看起来不像...
我希望能找到很好的男朋友...
希望他对我很好..
希望能好象漫画那样...
哈哈...
虽然都不会发生..
哇咔咔...
不懂咧...
在中华的日子...
应该都不会吧...
悲...

我喜欢一堆人的感觉...
吵吵闹闹..
开开心心..
很热闹的感觉...

我不喜欢一个人...
很静...
不喜欢...
孤独的感觉...

所以..
我不喜欢被抛弃!!!!!

还有,
我不喜欢朋友背叛...
尤其是很好的朋友...
那样很伤的..
真的...

对了..
我喜欢煮东西..
不喜欢做家务...
希望有一个很美满的家..
哇咔咔...
想很远咧..

我很情绪化...
也很容易受伤...
也许你的一句话..
一个动作..
就能够伤到我了...

还有...
可以不要把友情当做开玩笑好吗?
也不要把我丢下ok??

应该就这样而已...
还有的话..
到时才加罗...
hehe...
remember not 2 hurt me!!!!

2 comments:

◄ ŁϊиĠ ђΰэҰ ► said...

yeap.. a faithful friendship is very hard to own it..
shouldnt take it as a joke..
i think u both muz hav sum misunderstood ler..
u stil hav us mah.. we wil owaz stay around u one ^^
i noe u muz b very disappointed n hurt now..
anyway, rainbow is there after raining..

cheer up!

=l_inG l-lueY=

«*Zøé*» said...

yaya~
u have a lot of friends.. dun think that he's the only one you can care.. there're still a lot of us who support you...
must remain to be a smile smile gal yo!!!
we love u to b like that

smile!

=zoe=