27 April 2010

Crapsssss

I have never had luck in love. When I mean luck in love, I mean luck with having a boyfriend. I have always had luck in love in friendship and family. People have always taken care of me; I have never been left alone with myself and all my feelings. Therefore, the fact that I never have had a boyfriend, have not bothered me. I’ve been filled with love from my family, and from all of my adorable friends. I know I am lucky. Not everybody live such a great life, with supporting family and friends. But lately, I’ve been feeling kind of empty. It’s like I’m longing for someone, it’s like my heart is screaming for something more. I feel embarrassed of this; because I really should be happy. But still, I can’t ignore the fact that I’m in a need for a boyfriend. There is so much that I want to do, so much that I’ve never had a chance of doing. Like kissing in different settings, falling to sleep with somebody’s arms around me, having thousands of tickling butterflies in the stomach, waking up with somebody starring at me, laughing cheerfully out loud when this somebody is being silly, walking hands in hands in the city and feel like you are the luckiest girl on planet, being teased with, and then getting forgive-me kisses, being told that you are beautiful, and tell it back, doing things that you never wanted to do, but you now want to do because he likes it, talking on the phone with him at late nights just to hear his voice, being understood and loved for being yourself, being told that you are the most important person in the world for him, and that nothing is ever going to change that.
I have so many things that I want to say and so many things that I want to do. But I can’t do anything. I don’t know this somebody, and I am afraid that I never will. I have waited so long for this somebody to come, so long that I have made him an unrealistic and fictional person. Boys like him don’t really exist. They are too good to be true. They are made up in messed up minds like mine, and the only time you will ever meet them, is when you fall asleep and drag them in to your dreams.


从http://www.ashley-ashleyy.blogpsot.com
那边看来的。 有些部分还蛮认同。=)
基本上是前半部分啦。
个人还蛮喜欢她的部落格,很有个性。

只是想要有个人
在累了的时候
借个肩膀靠
想哭的时候
可以抱着哭
摸摸我的头
在我去吃很多很多东西
让我快乐
就像羽平对果果
可是自己总是觉得
自己很矛盾











两条平行线的走法
戏里面的其中一幕
很喜欢
最后 还是交集了
开心
加油羽平

啦啦啦。
话说今天心情本来不好。
闷闷的。
当人家在fb放D'=的时候,
就会有人叫他cheer up。
可是我没有。
很多人说,
这么快?!
好啦。我很坚强。

为了奖赏自己,
再去接下去看就想赖着你。
随着剧情伤心快乐
很烦的是,
脑内会不时闪过心理学的名词,
套在剧里头。


很喜欢羽平。
如果我拒绝你一百次,
你也不会放弃的话
你真的很喜欢我
一个人的笑容可以让你这么开心
曾经顾虑而失去
所以不想去想这么多
可是不会这么一个人吧
夸大了

你不会放弃吗?

你这么坚定吗?

你会等我吗?

世界上真的会有这么好的人?

很喜欢言承旭的笑容


如果你喜欢我

请让我看见你的好

如果你喜欢我

那么请告诉我你不像其他男人般不坚定

被劈腿的感觉好难过

如果那个人没有爱你却跟你在一起

会更难过

我在替杨果说话


会让人失去自信吧

就好象果果

因为试过

所以不愿再尝试

很抱歉我说了这么任性的话
你忘掉吧
复合,不一定是好的,你以前说得对

所以果果,不跟可中吧


不过我还没看到这么后面

不知道接下来怎样

还是希望羽平赢

爱情本来就是这样

哈哈
羽平说我会等你
他的眼神很迷人

杀到我


他说我会欣然接受你的答案

是永远的好朋友

很像我说的

哈哈


果果说
他喜欢我?!怎么可能?我感觉不到阿。
笨笨 哈哈
真的是旁观者清
就算全世界的人都说你喜欢我

我还是不相信

因为我很平凡

可是羽平说
你一点都不平凡啊

就喜欢看戏的这种感觉
看别人很幸福
我也很幸福开心

啊,期待考完试。

星期五考完 要看很多很多戏
另外
突然突然很突然想到
姓黄的跟姓李的

快一周年了吧

五月?还是过了??!!!

忘了

我可以看到一个很特别的一周年吗

真的很喜欢很喜欢

祝你们幸福
爱你们两个


我在跟你讲话
是的
我在跟自己讲话
是的

啊~
考试还没过
我上来了

不过反正都看了两个小时的戏

最后一科 星期五 加油!!!!
慧仪 加油=D

一定可以做得很好的!^^



9 comments:

YOGHURT said...

一時整理不到我的感觸 >.<


好緣份會為你而來的
我相信 :)

xinyin said...

我也很喜欢看“就想赖着你”。喜欢羽平。在这世上会有一个即使拒绝他一百次,他仍然不放弃的等待的人吗?haha~~希望会有~~


加油,慧仪~

Hui Yi^^ said...

我很喜欢你跟长长。=D 谢谢^^

鸭母阿~~~
很想念你咧~~~xD

Steven Gerrard said...

wa....I think I am 1st time to comment on your blog. waiting for the right one comes and grab the chance if can...cheers^^

Unknown said...

i really thought that the first part is written by you.... aiya... if no people sayang you.. your partner sayang you lar

wee said...

我说啊~~
缘分这东西~
有时看你是不是真的想要接受了捏~

你这么吃香~ok的~!!!
我都没担心过我自己><

我小小声跟你说
不要只对着一条大鱼
有时你网中的小鱼也是有美丽的^^
看不懂就算
看得懂算你聪明哈哈^^

Hui Yi^^ said...

>Steven.
Wow, i dunno you have a blog too. haha.

>wilson
sumimasen, anata wa yun kito san desuka?

>wee
Haha. I don't understand. But you are??

Unknown said...

はい

炜铭 said...

喂, 不要想太多啦!!!有时因缘分而得到的东西,我觉得还是很不错的。。。(不知道你有get到我吗。。)