23 November 2008

Bad Road Leader

K lar,I always knew i wasn't good at road remembering..
And those directions..
If u follow me and listen to my words,
90% u will lost your way..
OMG..
I promise I will learn how to recognize those "similar" roads,
and can show u the way proudly..
Haha..
But before that,please don't let me lead the road,
unless u are ready to take the wrong way..^^
Really felt sorry for today,
as i lost in my 3rd home..
Soooo malu & mempersiasuikan..
I'm going to learn it..
Maybe by driving alone to some places,
I think I will remember better..X)

2 comments:

YJ said...

所以学车了吗?
不懂得方向,有时才是一件好事
我都怪自己太理性,好听一点,太清醒;串一点,太聪明...
把路看得太清楚、记得太清楚
只会让你开始想路要怎么走、会有什么突发情况之类的
这样很累,特别是当我们都在走着一条叫做人生的路的时候

我想写小说了,开始写了的话,记得来捧场

对了,今天恰好是你生气前10天
总记得你总会记得我的生日,有点暧昧
这是在还没知道内情前
因为你的生日总在我的后6天
收到你的生日快乐,我感觉很抱歉
因为12月4日当天,我的祝福可能就没什么特别了
感觉上好像是你提早六天要提醒我祝福你般
哈哈哈
可是其实不是的,我也都记得你的生日

所以...今年,我是最早的一个吧?^^

Hui Yi^^ said...

学了啊,会驾了,只是技术不被看好..
哈哈..
你啊,一直以来都是那样的啊..
看太多书了..><
不过其实也是好事..^^
但是要学会放轻松..

你写的话我一定看~~=)
什么题材啊?

你生日啊..
其实很久以前的我记错过,误以为2811..
哈哈..
炸到,我没那么有心机好不好..=="
是啦,你最早啦..
因为还离很远啊..><
不管怎样,谢谢你罗..
不过正日的时候还是要收到你的简讯啊..
哈哈..^^